Verzendingen standaard pakketten
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. De pakketten onder de 25kg worden normaal de dag nadien geleverd bij jou. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig of heb je een bestelling gedaan die meer weegt dan 25kg
Leveringen buiten België duren iets langer waardoor het pakket minstens 2 tot 5 werkdagen onderweg zal zijn. Maar met behulp van de Track&Trace code kan je jouw pakket makkelijk opvolgen. De Track&Trace code ontvang je via de verzendmaatschappij Bpost. Indien je die code niet hebt ontvangen via Bpost dan mag je ons altijd contacteren op het emailadres webshop@auto-service.be. Gelieve jouw ordernummer (ONL-) duidelijk te vermelden zodat wij snel jouw pakket kunnen traceren.
Verzendingkosten voor normale pakketten
- België:
- € 5,95
- Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
- Nederland:
- € 7,90
- Gratis voor bestellingen vanaf € 65,-
- Frankrijk:
- € 12,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-
- Luxemburg:
- € 8,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-
- Duitsland:
- € 10,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-
- Italië:
- € 20,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 150,
- Portugal:
- € 25,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 150,-
- Spanje:
- € 25,00
- Gratis voor bestellingen vanaf € 150,-
Bij grotere of zwaardere pakketten zijn de verzendingskosten meer, maar deze worden duidelijk weergegeven in het winkelmandje. Levering gebeuren via de postbode, pakketbezorger van DPD of GLS. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Verzending zware pakketten vanaf 25 kg
Voor bestellingen van zware objecten boven de 25 kg hanteren we een speciaal verzendbeleid. Voorbeelden van dergelijke zware pakketten zijn garagekriks, motorhefbruggen, en hefbruggen. Vanwege de aard van deze zendingen, zijn er hogere verzendkosten van toepassing. Deze pakketten worden verzonden met GLS of een vergelijkbare transportdienst, wat betekent dat de levering 2 tot 3 werkdagen extra kan duren. Deze pakketten worden later opgehaald door onze transportdienst, waardoor je jouw bestelling iets later dan gebruikelijk zal ontvangen. Heb je vragen over het verzendproces of de extra kosten? Neem gerust contact met ons op. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en ervoor te zorgen dat je bestelling soepel en naar tevredenheid wordt afgehandeld.
Beschadiging
Is jouw pakket beschadigd geraakt tijdens het transport dan volg je deze stappen voor een snel antwoord:
• Neem een foto van het verzendetiket op de doos (met jouw naam erop)
• Neem een foto van de inhoud met de schade
• Stuur deze foto's samen met de vermelding van jouw ordernummer (ONL-) naar: webshop@auto-service.be
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd, exclusief de verzendingskosten die wij reeds gemaakt hebben bij het order. De verzendingskosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Hoe retour aanvragen?
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshop@auto-service.be. Vermeld duidelijk het ordernummer van uw bestelling (begint met ONL-). U kan dan op eigen kosten het pakket terug naar ons versturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag (exclusief verzendingskosten) binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en niet gebruikt is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Producten met vloeistoffen zijn een uitzondering.
Welk document voeg ik bij de retour goederen?
Voor een vlot verloop van een retour voegt u best een orderbevestiging bij de goederen of de meegeleverde factuur.
Naar waar verstuur ik het pakket?
Auto-service NV
Neringstraat 9
9700 Oudenaarde
België
055 31 48 05